Vi definerer os ud fra 4 fokusområder

Vores kunder havde vi ikke uden vores kompetente medarbejdere. Og vi havde ingenting uden vores måde at være på.

Vores kunder

Det er meget vigtigt for os, at vores kunder får en god oplevelse. Både i forhold til kvaliteten af vores arbejde og vores adfærd.

Derfor tilstræber vi:

  • at rådgive professionelt
  • at holde vores aftaler
  • at levere det bedste håndværk
  • at kommunikere klart og forståeligt

Vores kompetencer

Det er meget vigtigt for os at kunne løse enhver opgave professionelt.

Derfor tilstræber vi:

  • at følge med udviklingen
  • at uddanne og efteruddanne
  • at arbejde systematiseret med kvalitetssikring
  • at efterleve gældende sikkerheds- og miljøkrav

Vores medarbejdere

Det er meget vigtigt for os at kunne fastholde og tiltrække dygtige og positive medarbejdere.

Derfor tilstræber vi:

  • at motivere til faglig og personlig udvikling
  • at være orienterende og dialogskabende
  • at opsætte gode rammer for work-life-balance
  • at opmuntre til arbejdsglæde

Vores kultur

Det er meget vigtigt for vores selvforståelse, at vores eksistensgrundlag bygger på mere end lønsedler og fakturaer. 

Derfor tilstræber vi:

  • at give plads til mennesker med særlige behov (CSR)
  • at behandle alle lige - uanset køn, etnicitet, tro og politisk overbevisning
  • at forholde os aktivt til samfundet omkring os og støtte hvor det giver mening
  • at tage størst muligt hensyn til miljøet på tværs af alle vores indsatser